...jest pusty
Mata antypoślizgowa 3 mm x 1250 mm x 25000 mm
Netto: 1 000,00 zł
Brutto: 1 230,00 zł
Mata antypoślizgowa 6 mm x 1250 mm x 10000 mm
Netto: 900,00 zł
Brutto: 1 107,00 zł
Mata antypoślizgowa 8 mm x 1250 mm x 10000 mm
Netto: 950,00 zł
Brutto: 1 168,50 zł
Mata antypoślizgowa 3 mm x 150 mm x 800 mm
Netto: 6,40 zł
Brutto: 7,87 zł
Mata antypoślizgowa 6 mm x 200 mm x 600 mm
Netto: 8,00 zł
Brutto: 9,84 zł
Mata antypoślizgowa 8 mm x 200 mm x 600 mm
Netto: 9,60 zł
Brutto: 11,81 zł
Siatka do kosza kurierskiego - producent
Netto: 1 200,00 zł
Brutto: 1 476,00 zł
Zawiesie wężowe 10,0T - 1,0m/2,0m
Netto: 64,50 zł
Brutto: 79,33 zł
Zawiesie wężowe 8,0T - 1,5m/3,0m
Netto: 64,80 zł
Brutto: 79,70 zł
Zawiesie wężowe 8,0T - 2,0m/4,0m
Netto: 86,40 zł
Brutto: 106,27 zł
Zawiesie pasowe dwuwarstwowe 3T - 4m - 90mm
Netto: 56,48 zł
Brutto: 69,47 zł
Zawiesie pasowe dwuwarstwowe 2T - 2m - 60mm
Netto: 22,43 zł
Brutto: 27,59 zł
Pas Transportowy 25mm / 6m (KOMPLET) - CZARNY
Netto: 17,76 zł
Brutto: 21,84 zł
Zawiesie pasowe dwuwarstwowe 6T - 8m - 180mm
Netto: 298,03 zł
Brutto: 366,57 zł
Zawiesie pasowe dwuwarstwowe 2T - 5m - 60mm
Netto: 45,89 zł
Brutto: 56,44 zł
Szukaj

Wpisz szukany produkt


Wyszukiwanie zaawansowane
Strona głównaRegulamin

Regulamin


Sklep internetowy Super-Line, dostępny pod adresem super-line.sklep.pl, prowadzony jest przez firmę: 

Super-Line Marek Kowalczyk 

ul. Trakt Brzeski 148
05-070 Sulejówek
NIP: 824-156-98-00
REGON: 145345904 

Siedziba firmy znajduje się pod wyżej wskazanym adresem.

Regulamin zakupów

1. Sklep internetowy Super-Line prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę https://super-line.sklep.pl.

2. Wszystkie produkty/usługi oferowane w sklepie Super-Line są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych super-line.sklep.pl podane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

4. Na każdy sprzedany towar/usługę wystawiamy fakturę VAT lub paragon, zgodnie z dyspozycją klienta. Faktura lub paragon są dołączane do etykiety z listem przewozowym.

5. Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firm kurierskich InPost oraz DPD. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy. Sklep Super-Line zastrzega sobie prawo do zmiany wybranego przez klienta kuriera doręczającego zamówienie, zwłaszcza jeśli przesyłka wysyłana jest na koszt sklepu Super-Line.

6. Możliwe są następujące formy płatności:

Za pobraniem - gotówka przy odbiorze towaru.

Płatność elektroniczna - za pośrednictwem serwisu Przelewy24 (operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań  Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.)

Przelew tradycyjny (faktura pro forma) - zamówiony towar zostanie wysłany dopiero w momencie zaksięgowania pieniędzy na koncie bankowym sklepu Super-Line. Po złożeniu zamówienia faktura pro forma zostanie wysłana na podany przez klienta adres e-mail. W momencie zaksięgowania pełnej wpłaty, zostaje wystawiona faktura właściwa i dołączona do przesyłki z towarem. Przelew należy dokonoć na numer rachunku ING BANK 27 1050 1025 1000 0092 0475 0583.

7. Przy towarach/usługach podany jest czas realizacji zamówienia. Informuje on ile godzin lub dni roboczych upływa zazwyczaj od momentu potwierdzenia zamówienia lub od momentu zaksięgowaniu należności za zamówienie do chwili realizacji zamówienia. Przesyłki kurierskie InPost, FedEx oraz UPS dostarczane są zazwyczaj kolejnego dnia roboczego po nadaniu. Super-Line nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez firmy kurierskie z umów obsługi przewozowej.

8. Produkty oraz usługi są objęte 12 miesięczną gwarancją. 

9. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w wyżej wymienionej ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

10. Reklamację zakupionego towaru należy zgłaszać pocztą elektroniczną na adres kontakt@super-line.sklep.pl z dokładnym opisem usterki, określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązań. Jeśli to możliwe, prosimy o  załączenie zdjęcia towaru. Reklamowany towar należy odesłać na adres sklepu Super-Line na koszt własny. W przypadku uznania reklamacji, koszty wysyłki towaru zostaną zwrócone reklamującemu do kwoty 15 złotych brutto za paczkę do 30 kg, do kwoty 50 złotych brutto za paczkę powyżej 30 kg do 50 kg oraz do kwoty 160 złotych brutto za paletę do 400 kg. Nowy bądź naprawiony towar zostanie wysłany na koszt sprzedającego. Zgłoszenia reklamacyjne będą rozpatrywane w ciagu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby Super-Line. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy, termin ten może ulec wydłużeniu. Rozpatrzenie reklamacji to weryfikacja zgłoszenia w celu uznania jego zasadności. 

11. W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru kupujący ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany, pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu.  W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt, na adres siedziby sklepu. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu 14 dni roboczych sklep dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do klienta listem poleconym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na wskazane konto Klienta. 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do zamówień których przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

12. Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera czy opakowanie oraz towar nie uległy uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli towar uległ uszkodzeniu, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. 

13. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na stronach internetowych sklepu, klient składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki dostarczonym przez kuriera.

14. Właściciel sklepu internetowego dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne produktów/usług umieszczonych w sklepie były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. W każdym przypadku gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

15. Zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w Polityce Prywatności umieszczonej na stronie Sklepu Internetowego.

16. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie Super-Line. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.